26 Mayıs 2012 Cumartesi

STRASBOURG ANILARI

Merhaba sevgili arkadaşlarım. Yaklaşık iki ay süren geziden sonra Pazartesi günü evime geldim.

Bu gezi, hem oğlum ve kardeşimle özlem giderdiğim; yeni dostlar tanıdığım; Fransa'ya komşu Lüksemburg, Belçika ve Almanya'ya kısa ziyaretler yaptığım; moral bulup enerji depoladığım, çok güzel anılarla döndüğüm bir seyahat oldu.

Eve döner dönmez, burada birikmiş ve yapılacak işlerden dolayı bilgisayar başına oturmaya henüz vakit bulabildim.Yüzlerce fotoğraf arasından seçim yapmak epey zordu. İlerleyen zamanda, gezdiğim, gördüğüm yerlerle ilgili daha pek çok fotoğraf ve anılarımı paylaşacağım. Şimdilik beni merak eden siz sevgili arkadaşlarıma kısa da olsa "merhaba" demek ve Cumartesi sabahına, gözlerinizi Strasbourg'un hoş manzaralarıyla buluşturmak için bir yazı yayınlamayı istedim.

Şehrin ortasından geçen Rhine (Ren) Nehri'nin kolları üstüne kurulmuş eski, yeni yirmi yedi köprü buraya ayrı bir hava katıyor. Eski yerleşim bölgelerindeki, birbirinden şirin ve rengarenk; pastaları andıran evler şehrin simgeleri olmuş. Aşağıda gördüğünüz ev, bunlardan en meşhur olanı.






Alsace (Alsaz) Bölgesi'nde yer alan Strasbourg'un bir başka simgesi de leylek. Hakikaten de sembol olmayı hak edecek kadar çoklar. Leyleği hem uçarken, hem de hediyelik eşya satan mağazalarda bol bol gördüm.



Hepinize şimdilik güzel bir hafta sonu diliyor, sevgilerimi gönderiyorum.

3 yorum:

  1. Işılcım, canım arkadaşım. Hoş geldin.
    Bir sözümüz vardır bilirsin "yediğiniz içtiğiniz sizin olsun, neler yaptınız" diye işte neler yaptınız kısmı daha çok ilgilendiriyor, beni...
    Sizin gözünüzle gezelim, gittiğiniz yerleri...
    Görüşmek dileğiyle, çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ahh nasıl güzellikler bunlar böyle..

    her bir kare ayrı bir dünya..
    ne iyi ettin Işılcığım...

    HOŞŞGELDİNNN :=))))

    YanıtlaSil
  3. Işılcığım hoşgeldin. ne iyi ettin de geldin. Özlendin..

    YanıtlaSil

Yönetici Giriş Paneli


Special design for Işıl'ca Tatlar by GeCe