7 Mart 2013 Perşembe

DISNEY JUNIOR ORMAN KAVŞAĞI PASTASI

 


Geçen hafta uzun zamandır görüşmediğim sevgili dostlarımdan Seda ve Bünyamin çifti biricik oğulları minik Kuzey'in yarın yuvada kutlanacak 4. doğum günü partisi için benden bir pasta rica ettiler.
Pasta Kuzey'in çok sevdiği çizgi film Disney Junior hayvanlarının figürleri ile  bezenmiş olmalıymış. Annesi Seda hanım çok heyecanlıydı. Birkaç telefon görüşmesinden sonra pastanın modeli ve içeriği şekillendi. Ben de elimden geldiğince onları mutlu etmek istedim.




Kısa bir araştırma ve incelemeden sonra bu sevimli karekterlerin dünyasına ulaşmak pek zor olmadı. Modelleri öğreneyim derken ben de kendimi bu çizgi filmleri izlerken buldum. Timsahıyla, filiyle, pembe domuzcuk ve tak tak taksi denilen yengecin maceraları Kuzeyin çok hoşuna gidiyormuş hatta her macerayı ailecek izliyorlarmış.

 




 Pastanın içeriği çocukların hoşlanacağı türden bol çikolatalı pastacı kremalı oldu.



 Çok heyecan ve zevkle yaptığım  pastayı umarım minik Kuzey de beğenir.


 Minik Kuzey'in doğum gününü kutluyor, sağlık, neşe ve başarılarla dolu nice seneler diliyorum.

İyi ki Doğdun Kuzey.

Hayvanların modellenmesi konusunda bana destek olan ve yardımlarını esirgemeyen kurs arkadaşım sevgili  Hande'ye de çok teşekkür ederim. Ellerine sağlık Handeciğim.

17 yorum:

  1. Tasarım inanılmaz güzel olmuş. Hepsi çok şirinler ama altta saklı olan lezzet onlarla yarışacaktır.
    Kuzeyin yaş günü kutlu olsun.
    Ellerine sağlık, canım.
    Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Hayran kaldım pastaya bu kadar çok objenin olduğu ve bu kadar orjinal duran bir pasta ilk kez görüyorum
    Şahane olmuş
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar sevimli bir pasta olmuş. Ellerinize sağlık. Hayvanlar çok şirin. Eminik çocuklar bayılmıştır.

    YanıtlaSil
  4. Işıl'cığım pasta çok güzel olmuş ama ne yalan söyliyim aklım aşağıda ki macaronlarda kaldı :))

    ellerin dert görmesin..

    kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Aman Allahım, o ne güzel pasta öyle
    .Hayranlıkla seyrediyorum. Dünyaya
    ne kadar erken gelmişiz. Bu pastayı
    görünce küçük çocuk olasım geldi.
    Çizgi kahramanlar ne kadar da güzel. Ben bile bayıldığıma göre
    çocuklar ne kadar beğenmişlerdir.
    Kuzey in Doğum Gününü kutluyor, ömür boyu pasta tadında güzel yıllar diliyorum. Ablacığım ellerine, kollarına,hayal gücüne sağlık. Öpüyorum. Sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim Sareciğim,

    İnşallah o altta saklı olanlardan sana da ikram edebileceğim.
    Tercihin hangilerinden yanadır bildiririsen sevinirim.

    Çok sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Pumpuli.
    Haklısın çok fazla figür oldu. Birini bile görmezse üzülmesin ufaklık diye biraz abartmışmıyım ne.
    Ama Kuzey çok sevinmiş pastasını görünce.

    Sağolun.

    YanıtlaSil
  8. Denizciğim,
    Çok teşekkür ederim. Evet çocuklar çok mutlu olmuşlar.
    Onların mutluluğu herşeye değiyor.

    Çok sevgiler,

    YanıtlaSil
  9. Pelinciğim,
    Çok sevindim seni görünce. Eskisi gibi sık yazmıyordun ama son günlerde yeniden yazmaya başlaman beni mutlu etti.
    Birgün buluşalım da sana da ikram edeyim olur mu?

    Çok sevgi ve selamlar,

    YanıtlaSil
  10. Güzel kardeşim,

    Sağol canım. Evet Kuzey ve arkadaşları çok mutlu olmuşlar.

    Ben de seni çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkür ederim Sareciğim,

    İnşallah o altta saklı olanlardan sana da ikram edebileceğim.
    Tercihin hangilerinden yanadır bildiririsen sevinirim.

    Çok sevgiler,

    YanıtlaSil
  12. Işıl'cığım çılgın bir pasta olmuş bu. Ne çok emek vermişsin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. IŞILcığım çok renkli bir dünya yaratmışsın..çok güzeller...

    YanıtlaSil
  14. ne kadar şenlıklı olmus elıne sağlık

    YanıtlaSil
  15. Ama insan bu pastayı kesmeye kıyamazkiiiii....
    sadece seyredilir, hatta... o sevimli yaratıklarla oynanırken bir diş atılır, ısırılır ve yavaş yavaşşşşş yenmeye başlanır sanırım.
    Yoksa öyle hart diye hain bıçak darbesiyle kesilemeeeezzz.
    Benim çılgın yaratıcı ablam yaaa ... sen neler yapıyosun öyle??? Kerem ve benim gidişim sana çok ama çok yaramışs. Yaratıcılık konusunda ilham vermiş :))) Makarondan sonra pasta konusunda da kendini iyicene AŞTINNN BE GÜZEL ABLAM

    Kuzeycim, tatlı miniğim,
    sana yeni yaşında sağlık mutluluk neşe diliyorum. Herşey gönlünce olsun yakışıklımm
    Zuhal

    YanıtlaSil
  16. Işıl hanım bugüne kadar yediğim en güzel pastaydı, kuzey ve arkadaşları çok beğendi eğlenerek yediler. Ellerinize ve emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Dünyamin Bey,

    Beğendiğinize çok memnun oldum. İnşallah daha da güzel pastalarda nice güzel doğum günleri yaparız minik Kuzey'e.
    Afiyetler olsun.

    Çok sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil

Yönetici Giriş Paneli


Special design for Işıl'ca Tatlar by GeCe