4 Aralık 2014 Perşembe

HOŞGELDİN DİLA BEBEK

 
Halen beni izleyen takipçilerim, blog arkadaşlarım MERHABA!
Son iletimi yazlığa gitmeden hemen önce yazmıştım. Araya yaz tatilinin girmesi, dönüşümde yoğun kış hazırlıkları, uzaklardan gelen kardeşlerim, misafirlerim ve aramıza bir de minik bebek gelip onun hazırlıkları da girince bir türlü yazma fırsatı bulamadım. Hal böyleyken sizler beni unuttunuz; ben de bilgisayardan çok uzak kaldım. Ancak, şimdiye kadar yaptıklarımı kullanım kolaylığından dolayı instagram ve facebook sayfamdan paylaştığımı beni oradan takip eden arkadaşlarım biliyorlar.

 
Fotoğraflardan anlaşılacağı üzere; geçen ay aramıza çok şirin bir bebek geldi. Kuzenim, Nihal'in bebeği için tüm hazırlıkları severek üstlendim. Uzun yıllardan sonra bebeğe ait bir şeyler yapmak uğraştırıcı olduğu kadar keyifliydi.  


 

 Bebeğimizin hastane odası için kurabiye sepeti hazırladım. Lohusa şerbet bardaklarına etiketler yaptırıp kurdelelerle süsledim.
 




 Konsept, annenin isteği üzerine, pembe ve beyaz renklerden oluştuğu için şeker kutularının içerisine pembe- beyaz şekerler koydum.
 

 





Her kurabiyede farklı modeller yapmaya çalıştım. Bir kısmını şeker hamuruyla kapladım; bir kısmını da royal icing ile süsledim. 
 

 






Hastanede ikram edilecek tuzluları yaparken mutfakta küçük bir aksilik yasadık. Ufak bir yangın çıktı. Her şey planladığım gibi; yolunda giderken bu olayla çok büyük bir korku ve heyecan çektik ve canımız sıkıldı. Bir yandan yangını söndürmeye çalışırken aklımda da makaron kulesinin montajı vardı. Yangını söndürüp onun şokunu atlattıktan sonra da makaron kulesinin yapımına geçtim. O moral bozukluğu ve heyecanla tam istediğim gibi olmadıysa da o sabah doğum yapan kuzenim çok beğendi.
Her şeye rağmen yaptığım bu hazırlıklardan kuzenim Nihalin,ve eşinin, memnun olması beni çok mutlu etti.
Annelik ve babalık duygusunu yaşayan bu güzel aileyi kutluyor, büyük ailemizin son üyesine hoş geldin diyor, bebeklerini analı babalı büyütmelerini diliyorum.
 
 

 Minik bebişimiz Dila'ya da sağlıklı, mutlu uzun bir ömür dilerim.









 

2 yorum:

  1. tebrikler, Allah analı babalı büyütsün...

    YanıtlaSil
  2. Hoşgelmiş Dila bebekk..Ne şanslı ki Işıl teyzesi var..Hepsi muhteşem..ellerine sağlık ablacım..öpüyorum...

    YanıtlaSil

Yönetici Giriş Paneli


Special design for Işıl'ca Tatlar by GeCe