20 Ekim 2008 Pazartesi


ULUSLARARASI ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ
Son günlerde blog dünyasında ingilizcesi "Friendship Around The World Award" olarak anılan dünya çapında arkadaşlarınız olan bloggerları tanıtmak amacıyla bir oyun başlatılmış.
Beni de bu güzel ödüle layık gören sevgili arkadaşlarımdan Zerrin (Zerrin Pasta Evi) ve Eda(Bir
Demet Fesleğen)' e çok teşekkür ediyorum. Çok duygulandım ve mutlu oldum.
Ben de bana verilen bu ödülü tanıdığım ve bloglarını zevkle takip ettiğim BÜTÜN blogcu arkadaşlarıma armağan ediyor, sevgilerimi gönderiyorum. İsim vermem çok zor, çünkü; elimden geldiğince ve vaktim olduğunca hepsini takip etmeye çalışıyorum.
Arkadaşlıkların daim olacağı güzel günler dilerim.

2 yorum:

  1. beğenilere çok layıksın ışılcığımm..
    sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  2. Sen ödüllerin en güzellerine layıksın tatlı Işıl'cığım..


    Sevgilerle..

    YanıtlaSil

Yönetici Giriş Paneli


Special design for Işıl'ca Tatlar by GeCe