19 Şubat 2011 Cumartesi

MUTLU YILLAR CANIM KARDEŞİM

Sensiz geçecek beş yılın ilkini yaşıyoruz bu sene ve bugün senin doğum günün. Güzel kardeşim, iyi ki doğdun ve iyi ki kardeşim oldun. Sağlık, mutluluk, huzur dolu ve sevdiklerinle birlikte olacağın nice seneler dilerim sana.

Çalışkanlığın, zerafetin, akılcılığın, hedeflerine ulaşmada gösterdiğin azim, gittiğin her yerde ışık saçan duruşunla hepimize örnek olup gökkuşağı etkisi yarattın. Sadece öğrencilerini değil çevrendeki herkesi iyi yetiştirmek, onlara güzel değerler aktarmak ve mutlu bireyler olmalarını sağlama yolundaki çabalarını sadece ben değil yakın çevrendeki herkes biliyor. Böyle bir kardeşe sahip olduğum için çok mutluyum. Seninle ve yaptıklarınla övünüp, gurur duyuyorum.
Seni hepimiz çok özlüyoruz. Seninle birlikte ailece oturulan sofraları, sohbetleri, yaptıklarımı hmmm, çok güzel olmuş ablacığım diyerek afiyetle yemeni, dertleşmelerimizi, her şeyi ama herşeyi çok özlüyorum ve bu beş yılın çarçabuk geçmesini diliyorum.

Yanımızda bulunamasan da sen varmış gibi davranıp senin için yaptığım bu pastayla bu akşam doğum gününü kutlayacağız. Lütfen sen de kendin için bir pasta al ve sevdiğin dostlarınla birlikte kutla bu günü canım kardeşim Zuhalim.

Not: Sevgili blogcu arkadaşlarım. Son iletimden bu yana çok uzun bir süre geçti. Bloğumdan ve sizlerden böylesine uzak kalmama sebep olan şey aniden gelişen sağlık problemlerim ve iyileşebilmem için yapılan pek çok şeyin yanı sıra doktorumun bilgisayar yasağı da koymuş olmasıydı. Kısacık da olsa sizleri bilgilendirmeyi isterdim ancak sizlerden gelecek yazı ve yorumlara cevap verme şansım olmadığı için böyle bir yazı yazmayı da uygun bulmadım. Şimdi çok şükür daha iyiyim ve birkaç gündür sayfama yazdığınız yazı ve mailleri okuyorum.
Merak edip sayfamı ziyaret eden, yorum ve mailleriyle halimi soran siz sevgili arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. Sizler de iyi ki varsınız.
Sağlıklı ve güzel günler dileklerimle...

16 yorum:

  1. Önce kardesine Allah kavustursun canım.Sağlıın için de cok cok gecmiş olsun insallah umarım artık daha iyisindir.Saglık cok onemli elden kaybetmeden anlamak gerekiyor.
    İnsallah cok daha iyi olursun,

    Sağlıkla, ve pastan harika gorunuyor! Ellerine saglık.

    Figen Karavaş

    YanıtlaSil
  2. Canım teyzem,

    İyi ki doğmuşsun; nice güzel, sağlıklı yaşlarına.

    Daha birkaç gün oldu senden ayrılalı. Keşke doğumgününde yanında olabilseydim. Fakat bir zamanlar senin bana mektuplarında yazdığın gibi; birbirimizi düşündükçe kalplerimiz hep yanyana olacak. Hani her çocuğun bir kahramanı vardır ya; benim yıllardır örnek aldığım, sıkıntılı olduğumda beni neşelendiren, bana öğreten ve beni öğretmeye teşvik eden, çılgın ve genç ruhlu insan, tek kahramanım sensin.
    Eminim, gurbet ellerde daha pek çok çocuğun kahramanı oluyorsun; pek çok insana çağdaş fikirlerin, tecrübelerinle hayatta örnek oluyorsun, olacaksın. Hiç bir zorluğun seni yıldırmaması, önünde uzanan "hayat" yolunun seni hep istediğin yerlere ulaştırması dileklerimle...

    YanıtlaSil
  3. Kardeşinizin doğum günü kutlu olsun diyorum Allah kavuştursun.Sizede çok geçmiş olsun mevlam acil şifalar versin.pastanız çok hoş olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Işılcim, kızkardeş başka, kızkardeş büyük yoldaş insana.ben de bu yıl çoook uzaklara yolladım kızkardeşimi,kardelenler yetiştiriyor o da doğuda. Zuhali bu güzel mesleği için kutluyor,yeni yasının ona güzelliklerle gelmesini diliyorum. Işılcim,sana acil sifalar olsun zarif arkadaşım benim...

    YanıtlaSil
  5. Canım Allah kavuştursun kardeşine sağ
    lıklı ve güzel bir ömür dilerim. Sanada geçmiş olsun canım dikkat et kendine.Pasta süper ellerine sağlık öpüyor mutlu hafta sonları diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Işıl'cığım çok çok geçmiş olsun. Bende seni merak ediyordum, nerelerde diye. Umarım ciddi bir problemin yoktur.
    Kızkardeşinin de doğum günü kutlu olsun bu arada.
    pastası her zamanki gibi çok güzel, ellerine sağlık... Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  7. Isilcim oncelikle cok gecmis olsun. Daha iyi olmana cok sevindim. Kardesinin dogumgunu kutlu olsun, Allah kavustursun, Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. kardeşinize nice mutlu seneler diliyorum
    sizede geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum inşallah en kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz

    YanıtlaSil
  9. Canım Ablama,Tatlı Biricik Prensesim Duyguma,
    Gurbet ellerde beni ağlatmak mı istiyorsunuz bakayım ??? Böyle güzel sözcükleri bir araya dizin, hepiniz şair ve yazarlara taş çıkartırcasına yazın, ben de burda iyice duygusallaşıp gözyaşlarıma söz geçirmeye çalışayım :))
    Allahtan şu teknolojinin nimetlerinden yaralanabiliyoruz:)) O güzel pastanı webcam sayesinde sen orada gösterdin ve ben de burdan bir üfledim pir üfledim... mumlar, sönüverdi vallahi. Tadı ise her zamanki gibi enfes olmuştu:) Vişneliyi sevdiğimi de bilirsin.
    Üstünü de Duygucuğumun 'annem bunları sever' diyerek Paris'ten aldığı çikolatalarıyla kaplamışsın.

    Canım yeğenim benim; seni çok seviyorum, kahramanın olmayı da! ama eminim önündeki uzun öğretmenlik hayatında senin çok daha fazla minik hayranların sevdiklerin olacak. Şu kısa tatil döneminde bile burdakilerin gönlünü fethedip gidiverdin.
    Ben de iki ablamın kardeşi olmayı, sizlerin teyzeniz olmayı çok seviyorum. Sizler de iyiki varsınız; annem iyiki doğurmuş, babam iyiki istemiş beni. Yoksa gümbürtüye gidecektim :))

    Buradan doğumgünümü kutlayan herkese teşekkür ediyorum. Kardelene de yolu açık olsun diyor, hepinizi sevgiyle kucaklıyorum
    Zuhal

    YanıtlaSil
  10. Ahhh hasretlik zor ama sonunda kavuşulacak olması hasreti biraz daha katlanır hale getiriyor, pasta yine ve tabiki harika olmuş, o minik makaronlar da pek yakışmış olmalı... Kardeşinize sağlıklı, mutlu, siz sevdikleriyle birlikte uzuuuunnn yeni yaşlar olsun... Size de tekrar çok geçmiş olsun Işıl Ablacığım...

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Ablacığım,
    Bugün yazdıklarını tekrar tekrar okudum ve ne kadar anlamlı ve doğru yazdığını hem teyit etmek hem de sevincimi paylaşmak için klavyenin tuşlarına basar buldum kendimi.
    Evet sadece öğrencilerime değil, çevremdeki herkese artı bir değer katmak, bir şeyler öğretmek için doğmuşum ben sanırsam. Ve bu bana büyük bir mutluluk veriyor. Öğretmek, insanları mutlu etmek, hayata pozitif pencereden bakabilmeyi gösterebilmek kadar güzel bir şey yok hayatta

    Biliyorumki cumartesi gurbet ellerde, tek başıma yalnız bir doğumgünü geçiriyorum diye üzülüyordunuz ama inanın yalnız değilim.

    Cumartesi Posta kutuma, mailleri me, cep telefonuma gelen güzel mesajların telefonların yanısıra dün akşam evime gelen Fadime ve Ayfer'den sonra bu sabah çok büyük bir süprizle karşılaştım. Bildiğin gibi burda 25 anneye Fransızca dersi veriyordum ekimden bu yana.
    Bu sabah bir baktım; bu tatlı, güzel bayanlar, dernekte büyük bir kahvaltı sofrası hazırlayıp 'doğumgünün kutlu olsun' deyince ne kadar şaşırdım bilemezsin. Bunla da yetinmeyip kocaman güzel bir pasta yapmışlar. Mum yoktu ama varmış gibi üfledim, söndürdüm. Aynı senin pastanı da taa buralardan söndürdüğüm gibi. Günü ölümsüzleştiren bol kahkahalı neşeli fotoğraflar çektirdik:))
    Bir de benim saatlere düşükünlüğümü farketmişlerki çok şık, güzel bir saat hediye ettiler. O kadar mahcup oldum ve aynı zamanda da hoşuma gittiki anlatamam. Hatırlanmak, sevilmek...çok özel duygular bunlar
    İnsanlar verdikçe çoğalıyor aynı mutlulukların paylaşıldıkça çoğaldığı gibi.
    Bu güzel insanlara senin bloğun aracılığıyla da teşekkür etmek istedim. İyiki varsınız hepiniz.
    En içten sevgilerimle...
    Kardeşiniz Zuhal

    YanıtlaSil
  12. Sevgili arkadasim benim... Öncelikle cok gecmis olsun diyorum... Umarim bugün, dünden cok daha iyisindir... Sonra da sevgili kardesciginin dogum gününü kutluyor, saglikli, sihhatli ve tüm sevdikleri ile birlikte mutlu bir ömür diliyorum... Sevgilerimle, bu sahane pasta icin de ellerinize saglik diyorum...

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun Işıl'cığım umarım "geçmiş"tir artık.

    Kardeşine de ailesi ile birlikte sevgi dolu nice seneler diliyorum.

    YanıtlaSil
  14. Isil'cigim,

    Ellerine saglik, nharika olmus.

    Ayrica allah kavustursun, cok selamlar...

    YanıtlaSil
  15. Merhaba,
    Çok geçmiş olsun Işıl ablacım,Allah kavuştursun aynı zamanda..Çok öpüyorum
    sevgiler..
    Hande

    YanıtlaSil
  16. sevgili Işıl,
    çok geçmiş olsun,herşeyin başı sağlık...
    Kardeşinin de doğum günü kutlu olsun, dilerim sayılı günler çabuk geçer, Allah tez zamanda sizi kavuştursun...sevgilerle

    YanıtlaSil

Yönetici Giriş Paneli


Special design for Işıl'ca Tatlar by GeCe